Thailandsbilder

Hade tänkt lagt upp någon bild från Thailand. Men eftersom jag inte lämnat hemmet sen jag kom hem har jag inte kunnat hämta kabeln till kameran jag lånade.. Min kamera hade ju inget minne, så jag fick låna mammas i Thailand. Ska se till att skaffa mig ett större minne till min så jag kan använda den istället.

Idag mår jag bättre, så nu är jag nog snart fit for fight igen.

Vi tog ju oss till gymmet morgonen efter vi kom från Thailand. Men sedan har jag legat dålig så har inte blivit träning på tre veckor. Känns aningen konstigt..  Men snart e det dax igen!!

Blir ganska sugen på att gå ut i det fina vädret. Det är ju inte riktigt min grej att ligga på soffan i tre dar:P Men ibland måste man lyda kroppen. Eller ja det ska man väl alltid göra.. Men nu säger ju min kropp emot vad jag själv vill göra.. Suger.. Men så är det..


Kommentarer
Postat av: Peo

Hoppas du har piggnat till efter magsjukan. Ser fram emot bilder från Thailand.



2010-02-13 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0