första gången jag sjukanmält mig på jobbet

Jag ligger hemma o kurerar mig har blivit nerbäddad och ompysslad. Dock anser jag inte själv att jag e sjuk. men blev beordrad att stanna hemma så bara att göra det.. Trist som fan.. Jag e ju sådan att jag aldrig skulle erkänna att jag faktiskt e sjuk..så kanske bra att andra tar det beslutet åt mig.. Har aldrig tidigare varit hemma från min nuvarande arbetsplats, och då har jag ändå jobbat där i 2,5 år..

Påtal om beslut..
Ni som känner mig vet ju att när det kommer till att ta beslut när det gäller mig själv och mina val är jag nog sämst på det.. Det handlar inte om att jag inte vet vad jag vill.. Men när det handlar om små saker som vad jag ska äta eller ha på mig. Eller om jag ska träna först eller göra det efter jag gör något annat som oxå måste hinnas med under dagen.. Då blir jag tokig på mig själv för att jag inte kan bestämma mig.. Vad beror denna velighet på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0