Träna, jobbet, Överby

Vaknade tidigt idag med. Vet inte varför jag inte kan sova länge på mornarna längre.. Ska försöka hålla mig uppe lite längre ikväll så kanske jag kan det=) Värt att pröva! När jag ändå inte kunde sova tog jag mig iväg till gymmet. Härligt. Ensam där när ag kom dit, men sedan ramlade de in en efter en. Fan vad jag älskar det stället!! Det känns som hemma. Direkt efteråt skyndade jag iväg med nycklar till jobbet, så de har så de klarar sig imorn. Sedan hem slänga mig in i duschen käkade. Ringde familjen för att ta en tur med dem ut till Överby. Jonas fick ju presentkort som skulle spenderas =) Själv hittade jag inget idag heller.. Denna helgen har verkligen blivit en familjemys-helg. Ska bort och käka där om en stund oxå! Skönt att slippa laga mat och att slippa äta ensam=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0