Today is my day

Nu kan jag skriva ut det här för nu är det verkligt. Jag skrev på kontrakt i fredags till min nya lägenhet och idag sa jag upp min nuvarande lägenhet. Så snart blir det flytt! Eller ja.. det är ju ett tag kvar. Men ska bli gott med lite större även om det känns lite vemodigt att lämna denna lägenheten som jag egentligen har trivts väldigt bra i. Supermysig. Så är det någon som vill ha den kan ni ju prata med mig. Bättre grannar finns inte iaf=) Och när jag pratade med hyresvärden sa han att två tvåor är på g att bli lediga här oxå (typiskt när jag redan skaffat en ny), men tänkte ändå skriva det här för det kanske är någon av mina vänner som är i behov av en central lägenhet..

Nu till något heeelt annat. Jag käkade för en stund sedan. Satt vid datorn, och sedan när jag skulle gå tillbaka med tallrik, glas o allt sånt där till köket så skulle jag givetvis balansera allt och ta allt på en gång.. Krångligt. Varför gör man alltid så? Jag menar man kan ju gå två gånger istället? Nä istället riskerar man att man kommer tappa allt och måste torka upp sölet på golvet eller att ett glas går sönder.. Men ändå gör jag alltid såhär.. Och jag tror inte jag är ensam :) För någon tid sparar man garanterat inte om det är det man är ute efter, för innan man lyckats samla ihop allt och fått ett bra grepp och staplat upp det så hade man nog redan hunnit gå de där två gångerna.. Eller har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0