Söndag

Nu börjar den nya bloggen igen förhoppningsvis=) Jag ska försöka komma igång igen!
Det har varit mycket runt omkring mig och mycket att ta itu med. Jag är ännu inte färdig med processen, men det är saker jag kommer bearbeta utanför bloggen tyvärr. Kanske kommer dela med mig i framtiden, men just nu vill jag hålla det för mig själv.

Idag har jag varit ute och letat present till min älskade bror som fyller år sista september. Hittade det jag ville så det känns bra. Nu får jag bara hoppas Jonas blir nöjd=) Jag tycker det är roligt att köpa presenter, roligare att ge än att få. Kanske låter som en kliché.. Men jag älskar verkligen att se glädjen i en annan persons ögon när man lyckats hitta den där perfekta presenten för just den personen..
     Hittade även ett par fina örhängen till mig själv. Silverringar. Lite måste man ju unna sig själv oxå ibland. Jag är alldeles för dålig på det.. Efter shoppingen blev det söndagsmiddag hos mamma med grillad kyckling. MUMS!

Sov alldeles för få timmar inatt så direkt efter middagen åkte jag hem och sov en liten stund. Så nu känner jag mig piggare igen. Gott. Får bli Mariemys ikväll... Ja som endel säkert redan listat ut inkluderar det korsord!



"Vår ånger är inte så mycket sorg över det onda vi gjort som fruktan för följderna" 
(Francois de la Rochefoucauld)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0