ibland är man trött, ibland blir man trött

Idag har varit en sådan där dag då jag vaknade och har känt för att gå och lägga mig hela dagen. Inte för att dagen varit dålig, utan för att jag varit trött. Gick upp tidigt innan jobbet för att ta en morgonpromenad. Va strålande väder, men riktigt kallt. Första dagen med minusgrader tror jag. Så fick pälsa på mig mössa och vantar=) Mysigt. Annars har jag inte gjort så mycket mer än jobbat idag. Va väl hemma för någon timme sen. Får hoppa i säng tidigt idag så jag orkar upp imorn, för imorn blir det tiiiiidigt.

 

Andra saker finns det som jag blir trött på. Men jag orkar faktiskt inte ens bry mig, vilket är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0