Hyres- vs bostadsrätt?

Började dagen med att jobba. Imorses när jag vaknade undrade jag om det var mänskligt att gå upp så tidigt??  Men när jag väl kommit till jobbet gick det bra och tiden sprang iväg fort. Sedan va jag iväg på ett möte och besökte även Vänersborgsbostäder för att kolla om de har några lediga lägenheter. Har börjat fundera på en hyresrätt. Har ju hela tiden varit inriktad på att köpa mig en lägenhet..  Men där jag velat ha lägenheterna har någon annan hunnit före mig och jag kan inte vänta hela livet på att rätt bostadsrätt ska dyka upp så får nog flytta till något större iaf så länge=)  Jag hoppas jag snart bor någon annanstans. Så trött på min lägenhet nu, inte för att det är något fel på den utan för att jag bott här för länge och vill ha större. Så är det någon som vill ta över den så jag kan flytta snabbt om tillfälle dyker upp så säg till! Kanonbra grannar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0