Mötet var inte givande alls

Det var nog ingen på mötet som tyckte det va någon särskilt stor poäng att vi hade mötet.. Inte ens chefen va särskilt road av det. Det kom ännu högre uppifrån att vi skulle gå igenom den där medarbetarenkäten. Men nu har vi gjort det iaf.

Idag va jag uppe i ottan och jobbade. Trött och seg. Men nu är dag fem gjord. Blev ju en kort dag som tur va. Imorgon däremot fasar jag för.. vet inte hur jag ska orka. låååång dag. Men det kommer nog gå bra det med.
Idag har jag en massa att fixa med. Bland annat det tråkigaste som finns... tvätta.
Tänkte försöka orka med lite träning här om en stund oxå.! Vad gör ni idag?
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Robban

Letar desperat efter glöstorpsvägen 45 på Hisingen, Mao, jobbar å sliter!

2009-10-21 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0