Snö?



Skulle ju bli snö idag. VILL HA!!!

Igår va det första November. Vilket betyder att det var exakt en månad kvar tills jag får öppna första luckan i chokladkalendern. Om jag nu varit snäll i år och får en av mamma:)



Min fader blev lite besviken över att jag inte bloggat den 24:e eftersom det då bara va två månader kvar till julafton. Ber hemskt  mycket om ursäkt för denna tragedi. Jag borde skämmas;)

Kommer det nu bara lite snö som de lovat så kommer den riktiga julstämningen infinna sig. Fast just nu känns det rätt bra ändå. Snart dax för julbak och allt sånt där mysigt!! Ska kanske dock tillägga att med snart menade jag INTE idag, men snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0