Vila I Frid Morfar

Dagen efter mitt förra inlägg, alltså i onsdags somnade morfar in på morgonen..
Det va jobbigt. Jag trodde inte jag skulle känna SÅÅ mycket som jag faktiskt gjorde. Jag saknar honom. Jag vet att han var speciell. Men han blev en väldigt fin gubbe de senare åren av sitt liv. Önskar alla hade fått lära känna den personen han blev, De som säger att människor inte kan förändras har fel. När mamma kom hem från NÄL i onsdags så åkte vi hem med hans tillhörigheter till huset. Det va nog det jobbigaste. Det blev så verkligt, när man kom hem till hans tomma hus.. Det brast så fort jag kom innanför dörren.. Så mycket känslor. Han pratade ju bara för några veckor sedan om att när han blev bra och kom hem igen skulle han boka en resa o sätta sig på en buss ut i Europa.. Även om jag nog förstog att det aldrig skulle bli så igen redan då, så va det ändå en så härlig känsla att han fortfarande ville planera och uppleva mer. Han reste så mycket. Önskar en annan kunde ta tag i och leva sitt liv lite mer..  Saknar dig Morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0