Överby

Blev en tur ut till överby nu med min mor och lillebror. hjälpte han att shoppa lite kläder. Han fick sig en snygg skjorta och en snygg "TRÖJACKA"  hm...lillebror hade ett bättre namn på det..men kommer inte på det nu.. =)
himla fina iaf. haha, påtal om att shoppa.. va ute på siba häromdagen o behövde hjälp med mobiltelefonerna..så då säger den ena killen till en annan i personalen som skulle hjälpa mig.. "kan du hjälpa de här damerna" .=) jag hade svårt för att hålla mig för skratt, inte ofta man blir kallad för "dam" haha.. han visste nog inte vad han skulle säga.. den andre killen såg lika frågande ut han haha.. och verkligen tittade på honom och sa frågande "DAMERNA?" 
jeje.. så kan det va..  hm.. undra om jag börjat få rynkor? kanske borde skaffa mig någon kräm som reducerar rynkor? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0