Ny dag

Igår när jag satt här vid datorn blev jag så illamående så jag fick lägga mig.. Vet inte vad det var.. Men idag känns det bättre. Fast känner mig fortfarande lite konstig i kroppen. Haha, fick förresten världens träningsvärk i rumpan efter bowlingen=) Tydligen muskler jag inte brukar använda annars. gött. Känns till och med fortfarande idag.

Idag har jag tränat en sväng och sen har jag kikat lite på vad jag ska ha på mig på morfars begravning.. Tror jag har bestämt mig nu.. Idag är ju enda dagen jag är ledig innan begravningen så tänkte att nu fick jag ta tag i det. Begravningen är på onsdag. Har försökt förtränga det.. Men de senaste dagarna har det kommit över mig vid ett flertal tillfällen. Det är då jag inser att jag inte ska träffa honom mer.. Känns jättejobbigt faktiskt. Jobbigare än jag trodde.. Visst att jag kommit honom nära de sista åren, men så nära? Han betydde mycket för mig, och betyder mycket för mig nu oxå.. Jag får en klump inom mig, kanske därför jag mådde så illa igår kväll? Har haft lite magkatarr de senaste dagarna, är väl oron.. Hoppas det känns bättre när begravningen är över..

Annars tycker jag faktiskt livet är rätt bra just nu. Sedan har jag även kommit in i en partyperiod. Dock blir det partyfri-helg denna helgen. Jobbar hela helgen. Men det ska nog gå bra. Trist bara att det ska bli så fint väder. Men det e ju gott för alla andra som är lediga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0