JOBB ÄNDÅ

Jag skulle ju egentligen varit ledig idag men Niclas blev sjuk så jag fick hoppa in och ta hans pass. Så det blev varken överby eller bowling som egentligen va på schemat idag. synd. det va länge sen jag träffade karlstadtjejerna! va kul att jobba ändå=) trivs så bra med att arbeta. Skulle aldrig vilja bli arbetslös. Usch o fy hemska tanke..
Japp, nu är det bara sju dagar till att arbeta innan jag blir ledig eftersom jag tog detta extrapass..hm..men Catta skulle se till att jag fick en ledig dag nästa vecka så jag slipper jobba ihjäl mig. Även om jag gillar att jobba, behöver man en dag emellanåt till återhämtning=)

Går inget vidare för Sverige i hockeyn. Så något guld blir det nog inte i år iaf.. men kanske kunde lyckas ta hem bronset iaf.. för 3-0 till Kanada ser ju inte allt för optimistiskt ut för Sveriges guldchanser.. Även om allt kan hända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0