Få tummen ur...

Jag börjar gilla att blogga även om jag känner att jag ännu inte hunnit bli så personlig av mig i min blogg.. Men jag tror det kommer.. Folk säger ju i allmänhet att det kan va svårt att "läsa" mig.. Men detta kanske är ett steg i rätt riktning iaf.. Skriva är ju något jag alltid gjort..

Tänkte jag skulle ta tag i det där med bilder o sådär snart oxå, då kommer jag ju helt klart få en roligare blogg när man ser vad det är jag berättar om.. ska man skaffa sig en ny kamera eller en mobil med en bra kamera? Hur gör ni andra som bloggar? Tipsa mig gärna här eller på msn eller där du själv känner för det eller inte alls haha..

Helgen på jobbet har gått snabbt. Mycket att göra. Men det är kul när dagarna går i ett! Jobb ikväll med. Förutom jobb ihelgen blev det inte så mycket mer. En snabbvisit till familjen o sa hej o hämta min mp3 som krånglat,;men min underbara lillebror har fixat den. Nu funkar den ett tag till iaf. Tur det för jag klarar mig inte utan den. I övrigt blev det väl i princip bara ett par promenader. Oerhört avkopplande. Både i sällskap o själv. Gillar båda alternativen.

Nä nu får jag ta tag i den här dagen så jag får gjort lite av det jag tänkt innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0