Vila i Frid Morfar

Idag va begravningen. Det var jobbigt, men det är skönt med ett slags avslut. Dock överväger jag starkt att när jag dör vill jag nog inte ha cermonin i kyrkan.. Jag tror ju inte på det där gudtjatet.. När de säger att man kommer till en annan värld där allt är så fantastiskt när man dör osv osv.. jag tror kallt på att när man är död är man stendöd. Någon gud finns inte för då hade världen inte sett ut som den gör.. Religion skapar däremot problemen och krigen i världen..

Men i övrigt va det fint under cermonin, MORFAR hade valt musiken själv. Och violinisten som spelade, han spelade så vackert. Ibland undrar man varför man inte fortsatt att spela. Tänk att kunna spela så bra..

Jag saknar dig morfar. Jag ser dig som en förebild i en hel del saker. Sedan finns det väl annat jag inte ser dig som en förebild i;) Men så är det ju alltid. Man får försöka plocka de bästa bitarna från alla människor som inspirerar en.


DU ÄR SAKNAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0