vaknade med sällskap och röstat

Igår va en toppenkväll som vanligt när vi är ute det gänget. Så jävla bra personer. Gillar er skarpt. Kul att Bimbo fått lära känna dessa underbara människor oxå. Och igår va även Tess (undra om det är obligatoriskt att heta ¨Terese för att va med dessa härliga grabbar om man är tjej? Jag verkar ha fått dispens i vilket fall;) ) Fia och Catta kom förbi en sväng oxå innan vi tog taxin in till stan. Shit vad vinet måste slagit bra igår. Kände det redan på förfesten. Ute på krogen och av bilderna att dömma som Bimbo fotat så VAR jag i fint skick haha.. Måste låna Tobbes hatt igen, den klädde mig fint;) Haha jag gillar hans fråga igår på fyllan.. Haha sjuka ni är! Frågan ställdes på fullt allvar, riktigt genomtänkt;)
Men fan vad jag gillar er, ni är underbara. Så glad att jag lärt känna er. Men sorry det är jag som är biffen ni får nog träna lite mer om ni ska klå mig i storlek och styrka:P

När jag lagt mig ringde Bimbo som inte tänkt på vart hon skulle sova inatt och jag hade ju inte en tanke på det heller när vi började festa. Så efter hon köpt nattamat så har hon väl ramlat in här någon gång under natten. Jag stensov iaf så jag såg henne först på morgonen när jag vaknade=) Mysigt med lite tjöt och kolla på pinsamma bilder hon tagit haha.. Sedan kom vi på att vi måste ju vara lite vuxna och värna rösträtten. Jag visste ju inte vad jag skulle rösta så jag va ju tvungen att göra DNs test och röstade sedan utifrån det resultatet. Man måste väl vara lite spontan? Nä helt ärligt så är jag verkligen dåligt insatt i politiken.Man borde verkligen bry sig mer..Men jag röstade ju iaf. Vi tog oss till kommunhuset och röstade. Bimbo hade ju inte fått något röstkort, men allt löste sig ändå. Så nu har vi gjort något bra för demokratin idag. Stolt som fan;)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack för en kanonkväll! Vad konstigt det är att läsa när du skriver om Bimbo för jag tänker ju att det är du! Haha. Ja idag har vi varit riktigt duktiga! Älskar dig BIMBO=D

2009-06-07 @ 15:43:38
URL: http://emisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0