Utbildning

Idag skötte jag och Emil utbildningen av sommarpersonalen. De var så duktiga och hade pluggat in sig bra i förväg! =) Det känns som årets sommarjobbare kommer vara mer seriösa och dyka upp och inte sjukskriva sig titt som tätt..
Det vore toppen. Skönt om man slipper arbeta ihjäl sig denna sommaren oxå=) Även om jag trivs kanon på jobbet så finns det gränser för vad man pallar. Och jag vet jag inte är ensam om att se tillbaka på förra sommaren som en mardröm rent jobbmässigt..

Nu sitter jag och väntar på att få låna min mammas bil så jag kan åka ut och handla lite. Har lite brist på bland annat tvättmedel och sånt hemma. Sedan kanske jag ska bort och kika på fotboll med några kompisar. Men det beror som sagt på när jag kommer iväg till affären. Tvättmedel måste jag köpa idag. Har tvättid imorn efter jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0