Läkaren = ledig idag

I eftermiddag ska jag ut till NÄL på rutinkontroll. Nu har de ju iaf hittat mig igen. De höll ju på att gå heeelt knas för jag varit "bortglömd" i ett par år.. Trumhinnan hade ju kunnat gå sönder. Kul. Bara för att de har dåliga rutiner på NÄL. Jag fick ju själv ringa och undra när jag skulle komma dit egentligen. Sedan när jag väl fick en kallelse..eller vänta.................. när jag skulle fått en tid GLÖMDE de skicka ut en kallelse. Däremot damp det ner en räkning att jag skulle betala för uteblivet besök.. Haha, det är så sjukvården försöker tjäna pengar eller? Låtsas att de kallat dit en och sen skicka räkningar;)  Men nu står jag på VIP-listan som min dr så fint kallade det haha.. Jaja, kul att va VIP någonstans;) Så nu ska det förhoppningsvis inte bli mer strul!

Efter det tänkte jag faktiskt ta en tur ut till Överby, kom på att jag glömde kolla på ett par saker igår när jag va där.. Lika bra att passa på när man ändå har en bil=)

Nä, nu ska jag träna en sväng! Have fun! Hörs kanske senare..



" De dårskaper man ångrar mest är de man inte begick när man hade tillfälle"  (Helen Rowland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0