Jag har potatis på hjärnan

Haha, potatis står mig upp över öronen idag .Max 3 kg och du måste handla för 300 kr... "Va? Det står det inte någonstans." - Jo, både i reklambladet och alldeles ovanför potatisen" Läser inte folk? Eller spelar folk dumma för att de tror att om de missat att läsa så ska jag sänka priset för dem.. Det funkar ju inte riktigt så.. Det är ju inte jag som sätter priset på varan..

I övrigt har det varit en kanondag som vanligt på jobbet. Jag trivs. Innan jobbet tränade jag och där trivs jag ju bättre än något annat ställe oxå så! Fast annars känner jag faktiskt att jag är i en liten svacka just nu. Inte så sugen på att dra till kusten eller så i midsommar, men får väl se om jag hakar på ändå.. Ingen lust att bestämma mig idag och det tänker jag inte göra heller.  Saker och ting löser sig. Ska ju även ha lite semester snart och det känns bra. Kan nog behöva det. Har ju bara en vecka nu dock och sen har jag tagit lite mer senare i sommar. Men den första veckan nu ska vi resa bort med mamma som fyller år. Världens bästa mamma fyller 50 år!

Nu ska jag bara varva ner efter jobbet och sen blir det nog snart sova. Så jag e utvilad inför ännu en dag med massor av folk. Men det är kul=) Skulle ju egentligen varit ledig imorn, men hoppade in för en kollega som skulle åka till Ullared.
Vad gör man inte för sina kollegor.!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar blogg, och vilket fint namn. kramar

2009-06-15 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0