Den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men ändå blev den det..

Upp i ottan och jobbat i tio timmar. Det var hur mycket folk som helst idag. Vet inte vart folk fått sina pengar ifrån, det är ju mitt i månaden? Eller är det skatteåterbäringen som folk bara slösar bort? Själv fick jag inga pengar att slösa, för jag fick restskatt. I vilket fall har dagen gått sjukt fort, och det har varit roligt på jobbet som vanligt.

När jag kom hem va jag sugen på att festa, eller ja.. har väl varit lite sugen på det hela dagen. Men det va ju först när jag slutade som jag hade chansen att kolla runt om någon va sugen på att festa. Antingen jobbade folk eller så ville de spara sig till midsommar.. Så det blev inget med det.. Fast jag är inte vidare besviken ändå, ringde min kära mor och vi gick till Hemmakväll och skulle hyra Vi hade i allafall tur med vädret igen. Tydligen hade halva Vänersborg haft samma plan för alla exemplar var uthyrda.. Så vi kikade lite bland köpfilmerna och hittade några ex av Irene Huss filmerna . Köpte två och en annan film. När vi gick hem till mamma frågar hon mig om det är i en vecka vi får ha filmerna.. ? Då sa jag "Men mamma du köpte ju filmerna ".

Vi såg den ena Irene Huss-filmen. Eldsdansen. Jättebra film, mamma slumrade till i slutet på filmen. Hon va nog trött efter flytten med Christoffer. Så jag bestämde mig för att gå hem efter filmen. Nu funderar även jag på att hälsa på John Blund. Kanske man kunde va duktig och ta sig  iväg och träna imorn istället för att ligga seg efter en utekväll och inte kunna träna.. Ännu en bonus hehe.. *me like*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0