Daughter of a plumper

Igår när jag kom hem från jobbet hade mamma fixat avloppet i handfatet eller vad man säger:P Har haft stopp där i två veckor nu, men jag vågar ju inte göra det själv..  Tänk om jag fått översvämning inne på toaletten..haha ser det framför mig. Jag står där med vattens sprutandes o försöker få ordning på det men inte lyckas.. hade iofs varit rätt kul efteråt. SÅ egentligen kanske man skulle prövat ändå.. MEN ska lära mig  jag lovar. Vill ju kunna va självständig. Men igår hann jag iaf inte va med och försöka för jag jobbade. Men nu e det gjort. Men NÄSTA gång ska JAG göra det!!LOVAR. Men tack för hjälpen mamma, du är en ängel!

Skulle ju vara leeeedig idag. Trodde jag. HA! När jag vaknade imorse hade jag fått ett sms från min chef som frågade om jag kunde komma in o jobba mellan 13-19. Och självklart ställer man upp. Tycker ju bara det är kul! Så nyss hemkommen nu. Har gått fort. Har varit mycket att göra idag med såklart. Men det kändes nog nästan mer igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0