P.S. I LOVE YOU

Såg den filmen igår. Den va inte dålig, men absolut inte så bra som flera av mina vänner sagt. Jag blev faktiskt lite irriterad över att killen i filmen typ styr hennes liv även efter han dött.. Och helt ärligt tycker jag inte de verkade särskilt lyckliga av det man såg på tillbakablickarna.. Kändes mest som de bråkade. Det de hade var kemin? Den där som gör att man väljer fel person trots att man vet att man är helt fel för varandra.. Finns ju inget bättre än att känna den där starka känslan till någon annan. Det slår gnistor om en när man är med varandra och allt är bra. Men det betyder ju trots allt inte att man är rätt för varann. Ibland krävs det mer.. Eller är det bara jag som är kräsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0