I natt

Kom hem från en heelt underbar semestervecka på Skrea i Falkenberg inatt. Har haft det heelt fantastiskt. Har aldrig tidigare varit där och trodde inte sådana platser existerade i Sverige. Det kändes som man var utomlands. Inte bara för att det varit varmt för det har det ju varit i hela Sverige antar jag!? Men miljön va som man gick på en strand i Spanien eller något. Kunde inte haft det bättre. Igår firade vi mammas 50-års dag hemma hos min moster i Stenungsund. De hade ordnat allt så fint och bra. Tack för att ni ordnade allt så bra! Det var uppskattat av alla=) Även mammas bror och hans fru hjälpte till att fixa och ordna. Tack till er oxå=) Vet ju ni följer min blogg, så hälsar o tackar via bloggen!

Sammanfattning, veckan har varit kanon. Men det var ändå skönt att komma hem och sova i min egen säng inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0