gubbar på gym

Jag blir så trött på dessa gubbar som tränar på gym och tränat länge och tror att de har rätt att lägga sig i ens träning. vare sig det är för att tala om att det man gör är bra eller för att ge tips. ETT: jag tränar för min egen skull, sluta kolla på min träning! TVÅ: vill jag ha tips frågar jag. 

Va bara i början jag råkade ut för det på gymmet, men nu har det börjat en ny snubbe på gymmet som tydligen inte heller fattat att folk som tränar på ett obemannat gym inte är intresserad av någon instruktör! Isåfall anlitar jag en PT eller frågar mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Sofie Herou

Förstår vad Du menar kvällstimmarna på gymmet brukar vara sådär även hos oss. Att inte folk kan fokusera på sig själva, är det inte det som är det sköna med träning!? Det tycker jag iallafall.



Saknar att gå de knappa 400 metrarna till gymmet och plugga in öronpropparna med ipodens bästa träningsmusik kl 7 på morgonen... Det var då man kunde vara där ensam, helt ensam. En fantastisk stund på dagen!



Hoppas det är bra med dej kusin! Sist jag träffade Kristoffer förstod jag att du hade fått tag på en finfin lägenhet. Jobbas det för fullt? Eller får Du lite sommarledigt?

2009-07-18 @ 18:00:33
URL: http://sofieherou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0