Fåglar kan faktiskt flyga

Tog en liten promenad med Magnus ikväll med en avstickare till kritan för att plocka bigaråer.. Jag vet inte, men på något sätt fick det för sig att jag va dum.. Jag tycker det va de som va lite dumma :P ..Eller har jag fel? Såhär var det.. Bigaråerna som hängde längst ner var fågelätna så de gick och hämtade en stege för att ta de som var högre upp. Då kläcker jag kommentaren Ja, men fåglar kan ju flyga så de har säkert ätit däruppe oxå :P  Haha rätta mig om jag har fel, men visst va det de som va lite korkade då eller!?=)   Eller Kritans kommentar när vi går i trädgården.. Pekar på en gräsplätt och säger där har vi sått, men det har inte vuxit upp där än..En liten hint om att där ska vi inte gå liksom.. Vad händer? Magnus fortsätter gå och klampar rätt där han har sått(!)  Haha sköna snubbar det där.. Det slutade liksom inte där.. Sedan trampar han i hundskit.. Hehe, inget gick riktigt rätt. Men oj vilken träningsvärk jag kommer ha i magen efter vad jag skrattade åt hela situationen =)

                                                       BlueSky.jpg Birds. image by rvrb_

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va elaka dom är mot dig gumman!



Åh sen tycker jag inte att vi ska nämna den filmen och den colan ;) Hahahaha!

2009-07-29 @ 01:49:42
URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: anonym

Fåglar flyger för att dom är så sköra på marken!

2009-07-29 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0