Det känns som att jag alltid tvättar

Om jag går tillbaka i min bloggstatistik tycker jag det står typ jämt att jag tvättar. Inte för att jag tvättar särskilt ofta, men antagligen tar jag alltid upp det för jag tycker det är så tråååååkigt!

Dagen började iaf, med jobb. Började jobba klockan sju så blev upp vid sex så jag hann koka lite gröt och sådär innan jobbet. Dock hade jag inte orken att gå upp extra tidigt för att fixa riktig mat till lunchen som  jag gjorde igår.. Började iofs senare igår. Därför fick det bli mina berömda gurkmackor idag. Fast jag klagar inte för det är riktigt gott. Fast bra att äta riktig mat oxå. Efter jobbet skyndade jag mig bort till Sofia och tog med henne och Wilma på en promenad innan jag började tvätta. Vi har inte hunnit ses på jag vet inte hur länge så det va kul att det äntligen blev av. Sedan va det bara att skynda upp i lägenheten för att slänga ihop all tvätt och sätta igång. ATT jag avskyr mina trappor varje gång jag tvättar. Men jag hoppas i vilket fall ändå att jag snart hittar en lägenhet jag kan köpa. Vill ha en större lägenhet nu.
Hade ont i huvudet förut. Undra om det hängt åska i luften eller om jag bara va hungrig efter mina gurkmackor? För när jag ätit gick det över.. Blev nyss en kvällspromenad oxå. Kände jag behövde lite luft. Och nu hamna jag här för att redogöra min dag haha.. Känns som en lagom rolig dag va?!.. Kanske inte..men känner mig duktig som fått gjort tvätten som är bland det tråkigaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0