Yes då va gymmet avklarat tidigt idag

Så jag tänkte lägga mig en stund och sola nu. Får se hur länge det blir.. Har lite ont i magen.. Kanske går över ute i solen=) Hoppas ni har en bra dag och oxå passar på att njuta av den=)

Förresten hörde jag om BIG no nos´ på sommaren på RIX FM när jag va på gymmet.. Man får tydligen inte dricka the på sommaren när det är varmt.. Ja det gör jag ju varje dag..senast för... ja typ tio min sen.. Och man ska tydligen inte tända ljus heller.. hm, ja det gör jag ganska många dar i veckan året om.. Så jag är med andra ord en riktig syndare.. Jag kan tänka mig att träna INNE i ett gym när det är sånt här väder oxå toppar listan ganska rejält.. Så ja jag är en riktig syndare.. Eller knäpp kanske någon skulle påstå. Eller som min kära vän Sandra skrev i en kommentar här.. "Det är väl ingen som påstått att du är normal?"


Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

2009-08-07 @ 16:05:41
URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Hahahaha! Jag ska inte säga så mycket. Jag får ju ta skydd i skuggan heeela tiden surar

2009-08-07 @ 16:06:23
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0