Ullared och Hafsten



Uppdaterat lite dåligt de senaste två dagarna.. Men det som hänt är ialla fall detta:

Igår blev det en tur till Ullared och Gekås. Kalla mig konstig, men jag har bara varit där en gång tidigare i mitt liv och då var jag elva år.. Ett tag sedan med andra ord. Först när jag kom in blev jag inte så imponerad. Alla har ju pratat om att Gekås är såååå bra. Först såg jag mest skräp bland kläderna. Men sedan lossnade det och jag gick runt och hittade grejer till höger och vänster=) Kul. Två roliga grejer inträffade när jag va där. Jag stog och provade en skjorta när en tjej kommer fram till mig " Är det sånt som gäller i modet i höst?" ... Haha jag blev ganska ställd där.. De som känner mig vet att jag har noll koll på vad som är inne och kunde inte bry mig mindre om mode.. Jag köper ju det JAG gillar oavsett om det är "inne" eller inte..Men jag tar det som en komplimang att hon tyckte det såg ut som jag hade koll.! Det är jag och Carrie Bradshaw..  Senare står jag och prövar jackor. Kom det fram ett par stycken som frågade mig vart jag hittat den jackan för den va ju såå snygg. Så jag som först tvekat lite om jackan va ju tvungen att köpa den, eftersom den uppenbarligen måste passat mig=) En riktigt rolig dag va det iaf. Som avslutades med promenad med Sofia på kvällen.

Till startsidan

Idag blev det träning på morgonen när jag vaknat. Tog mig en slömorgon. Efter träningen åkte jag och min mor ut till Hafstens camping. Aldrig varit därute, men det va riktigt fint. Knepig minigolfs bana. Vi spelade aldrig. Däremot testade jag utomhusgymet de hade..HAHA, jag vet inte om det finns något att säga om det.. Men det är ju en fin tanke med ett utomhusgym... Kan nog utvecklas liiiiiiiiiiiite..
     Vi fortsatte vidare till Torp Köpcenter en sväng efter det. Trevligt. Hittade ett jättefint ljusfat på rea inne på Panduro. Jag är expert på att göra fynd=)

Kommentarer
Postat av: Ciina

Lite avis blir jag allt... vill oxå till ullared! Men de ska nog inte dröja allt för länge tror jag....

2009-08-12 @ 22:39:25
Postat av: Ciina

Va sägs om en ålandsresa 4 nov? Arvingarna spelar....

2009-08-13 @ 08:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0