sooovmorgon

Nu har jag sovmorgon i två veckor. SÅÅ underbart. Detta behöver jag verkligen. Då jag får styra över min tid och inte behöva göra sådant som jag inte vill. Det enda är väl tvätta isåfall:P Att få gå till gymmet när jag känner för det. Jag trivs verkligen med att träna själv att inte ha någon att anpassa mig till. Det är väl därför styrketräningen passar mig bäst. Dels för att jag inte behöver anpassa tider och sedan att jag kan träna själv. Blir bara stressad om man ska träna ihop med någon som står och väntar på att man ska bli klar. Oavsett om personen inte har något emot det eller inte. Men jag tappar fokuset på träningen då. Träningen är min frizon där jag hämtar min energi till allt annat i livet. Även promenader, fast det blir mest de gångerna man tar en promenad själv och får en chans att rensa tankarna. När man går ihop med andra är det underbart på ett annat sätt=) Den sociala biten oslagbar.Men vissa dagar behöver jag den där egentiden då jag får chansen att andas och rensa ut allt som samlas inom mig.

Vet ni.....................................jag har SEMESTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0