Oj, vaknade nyss

Blev lite sent igår. Fastnade vid film och korsord.  Så blev en rejäl sovmorgon för mig. Kanske inte alla som tycker detta är en rejäl sovmorgon.. Men för en morgonmänniska som jag är det det=) Hade iaf en trevlig dag igår, med tränande, tvättande och promenad med tjejerna! Hann även en dejt med mamma. Trevligt. Får se vad jag ska hitta på idag. Känner mig ganska mör i kroppen efter gårdagens pass på gymmet + promenad. Men ska allt försöka ta mig en sista sväng ner till gymmet för veckan. Helgen blir det ju jobb, så då lär jag inte orka.! Ha en bra dag*

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Muahahaha! Inte illa ;)

2009-08-21 @ 11:43:10
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0