Kvällspromenad

Igår va en sådan där dag när det va mycket som fick mig att tänka.. Jag tog en långpromenad själv på kvällen som verkligen fick mig att känna mig "lättare" efteråt. Det är något med de där promenaderna. De är som terapi för själen.. Jag bara gick och gick. Kändes som jag aldrig ville sluta för det va så skönt. Promenaderna ger mig ett sådant lugn inombords. Det händer lite grejer runt omkring mig just nu som jag inte kan styra över. Eller så är det så att jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Det känns lite som att endel tror de kan ställa krav på mig. Jag lever mitt liv och bestämmer själv. Så sluta försöka styra över min tid och mitt liv. Att jag blir förvirrad och inte alltid säger ifrån som jag brukar är nog för det snurrar så mycket däruppe som jag måste försöka bestämma mig om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0