Ännu inte varvat ner..

Jag har ännu inte riktigt kunnat slappna av. Det känns som att jag fortfarande inte är ledig. Hade ett missat samtal på mobilen igår från dolt nr. Då knöt sig i magen direkt. Var det jobbet? Jag vet fortfarande inte.. Men det är typ ingen annan som ringer ifrån dolt nr..  Men jag förstår faktiskt inte vad de ville isåfall, för jag har ju faktiskt semester och ingen annan har blivit inringd under sin semester. Så då finns det ingen anledning att ringa mig heller.. Jag behöver verkligen min semester nu. Har varit heelt slut det senaste. Jag är verkligen värd min ledighet, för jag ställer alltid upp annars!

Nu ska jag försöka varva ner och njuta av semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0