HELG



När jag ser den här bilden längtar jag tillbaka till veckan i Falkenberg i somras. Helt underbart. Helt kravlöst, bara njuta och ligga på stranden hela dagarna.. Slippa alla måsten för ett slag. Även om jag vet att jag inte skulle vilja ha det så i längden. Jag trivs med att ha fullt upp. Men just nu är jag i en period då jag måste stanna upp och hitta en balans i livet.

Nu är det iaf helg och ledigt för mig. Har tagit en sovmorgon. Blev korsordsmys och en film jag lånat av Emil igår. Fool´s Gold hette den. Småmysig. En sådan där film man ska sitta och se på när man vill slötitta och ha det bra utan att behöva tänka så mycket. Ingen film man ska se dock om man vill se en film som berör på djupet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0