Jobb och tvätt

Hann med en härlig promenad nu på förmiddagen i strålande sol. Ibland har man tur. Men nu ser det ut att mulna på igen. Hoppas jag har lika tur och slipper regnet påväg till jobbet. Sedan spelar det inte så stor roll. Efter jobbet blir det att skynda hem och tvätta. Missar ju första timmen på tvättiden. Men det ska nog gå fint ändå!

Är lite smått uttråkad. Vill GÖRA något. Åka bort en sväng eller nåt över helgen. Någon som vill haka på eller som har något bra förslag på vad man kan göra för att få en liten mini-break från vardagen? Behöver inte vara något speciellt, bara något jag inte brukar göra..

Jag har tänkt på något nu i några dagar och insett något jag inte tänkt på förut.. Det känns bra. Fast det kanske inte är permanent. Men just nu känns detta bra kan jag uppriktigt säga.

Nä, nu måste jag greja och äta lite innan jag går till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0