Regn och åter regn

 
Idag har det i princip regnat hela dagen. Det regnade iofs inte när jag gick till gymmet imorses.. Det va väl runt nio-tiden.. och det regnade inte heller när jag gick hem. Bara lite duggregn. Men sedan har det regnat konstant och mycket. Visst kan regn va mysigt, men idag hade jag gärna varit ute lite eftersom jag varit ledig.Tänk om man kunde legat och solat på Skräcklan. Tog  istället en tur ut till Överby, men va inte alls sugen på att kika i affärer så åkte hem nästan direkt. Sedan hörde Linn av sig så jag följde med henne, Tina och lilla Casper och Rikard och Fia till Nordfeldts på en mysig fika. Nu har jag nyss kommit hem och fixat mig lite mat. Ikväll ska jag ha en riktig myskväll. Bara vara själv och njuta av ledigheten=) Funderar på att kolla om det finns några bra filmer på Hemmakväll. Lite korsord ska det oxå bli! Riktigt njuter av bara tanken på hur mysigt det ska bli=) Idag känns som en riktigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Ja! Eller huuuuur! :(

2009-07-23 @ 18:14:48
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0