GYMGROSSISTEN

Wind Pant i gruppen <a href=/1/sv/artiklar/traningsklader/index.html>Träningskläder</a> > <a href=/1/sv/artiklar/traningsklader/gasp/index.html>GASP</a> > <a href=/1/sv/artiklar/traningsklader/gasp/byxor-2/index.html>Byxor</a> hos Gymgrossisten.com (220044-970-Sr)


Efter jobbet åkte jag, Magnus, David och Kritan ut till Gymgrossisten. Eller ja, först tog vi en tur till Proteinfabriken, men där såg det mest ut som någon hade rånat stället. Helt utplockat. Så blev snabbt att vända klackarna mot Överby och Gymgrossisten. Magnus gjorde där ett tappert försök att komma i ett par jeans. Men det va rätt kört.. Vi får köra några promenader till hehe.. Fast vad jag förstått är det seriös träning igen och mindre festande som gäller i höst så då lär inte kläderna passa ändå... Får bli Gbg-shopping istället för hans del! Jag däremot hittade ett snyggt träningslinne och ett par byxor i typ den här stilen. Varför har jag aldrig haft såna förut?? Sjukt sköna. Jag gillar inte att ha taigta byxor på mig när jag tränar. Luftigt och svalt. Ingen bomull här inte! 


Tre dagars jobb till sedan är det lite semester och Vänersborgsfestival som gäller=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0