SOOOOOOOOOOOOOL

                                                           sunshine.jpg sunshine image by alexis13_04

Härligt att vakna på sin semester med sol! Och nej jag vaknade inte nu. Men jag menade bara att det va en härlig känsla när jag tittade ut imorses! Har hunnit med lite grejande imorses, och en promenad och sedan även lapat lite sol!
Nu har dock solen gått i moln. Men jag hann iaf ligga på Skräcklan ett tag=)  Nu är det snart dax för det där som det känns som jag ALLTID gör............Ja precis det är dax för tvätt.. Två veckor sedan sist. Tiden går fort när man har roligt.. eller nåt...

Det är sååå skönt att va ledig. Det här är jag verkligen i behov av och verkligen värd!!!


Kommentarer
Postat av: Galne Gunnar

Entschuldiguuuunk men oseriösa klubben saknar deltagare för onsdagsmötet när vi diskuterar JAGets komplexitet, än så länge är det bara jag och mina andra jag anmälda och det är synnligen olyckligt så vi hoppas på din medverkan.



Förresten, har inte läst här på jättelänge, vad mycket och bra du skriver, om du är sugen på att extraknäcka för mig denna terminen så säg till ;)

Postat av: bobsi

hääärligt! vi ses över en promenad snart hoppas jag!

2009-08-06 @ 10:58:01
URL: http://bobbilobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0