En vecka kvar av semestern

Riktigt skönt att veta att semestern inte är slut ännu=)
Jag har lite grejer som snurrar i mitt huvud. Vissa grejer är bra, andra inte..

I fredags va jag sugen på lite party, men det va ingen annan så det blev en liten promenad med Fia. När jag kom hem därifrån hörde hon av sig och frågade om jag va sugen på att gå ner en sväng till Pråmen. Tänkte att jag har ju faktiskt inget bättre för mig så jag följde med henne och Pelle ner. Hade en jättetrevlig kväll med trevligt folk. Kvällen kunde väl avslutats bättre.. Men det är inget jag kan styra över ändå.. I det stora hela hade jag det kanon!

Lördagen började med en promenad med Fia och sedan blev det solning på Skräcklan med Ture och Sara. Sprang på Ture på Pråmen kvällen innan. Vi lyckas alltid gå om varann, men det va kul vi lyckades få ihop en soldejt igår iaf=)
Sedan drog jag hem och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Va lite sugen på Grästorp.. Haha jag VET Grästorp av alla ställen. Men de hade deras årliga Grästorpsdagar så hade varit kul att gå ut på annan ort och se lite nytt folk när det väl händer något någon annanstans! Men ingen va sugen på det mer än jag, så det blev en tur till Bimbo i Trollhättan med hennes teaterkompisar. Av någon anledning har de fått för sig att Stålverket är roligt så jag fick följa med dit.. Kanske inte helt frivilligt.. MEN nu har jag ju iaf testat.. Och jaaa.. Nä det var väl ungefär som jag hade tänkt mig där.. Jurassic Park stämde.

Vaknade hos Emelie tidigt idag så ringde min kalas-snälla mamma som kom och hämtade mig. Blev en förmiddags-promenad med Fia när jag kom hem.. Härligt. Sedan va jag rätt trött. Så vilat en stund på dan. Dagen har väl mest gått i det lugna idag.. Blir nog så resten av dagen oxå..

Hoppas du haft en bra helg!*

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Haha! Varför gick ni till PRO? Hahahaha! Eller ja.. Jurassic Park som du kallar det ;)

2009-08-10 @ 13:47:50
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0