Börjat greja med kameran

Lekte lite med kameran igår. måste bara leta upp mitt minneskort till den gamla kameran för det va bara internminne till denna och då kan man bara ta typ 10 bilder eller nåt...

Vaknade upp till strålande väder idag. Skulle egentligen varit ledig idag, men hoppade in och tog Tobbes pass idag för han skulle på hockey ikväll. Hoppas du får kul i Kstad:)

Ska ut och göra lite ärenden innan jobbet.

Kul att ni hänger kvar o läser min blogg trots att jag uppdaterat kass som fan.. Men jag ska skärpa mig nu:)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 11:06:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0