Helt underbart väder idag

Strålande sol och sådär höst/vinter-kallt.! Mysigt=) Hade man bara rätt kläder va det perfekt att promenera!!
Efter promenaden tog jag en tur i stan innan jobbet. Min hyresvärd ringde mig även och meddelade att han skulle visa mina lägenhet imorgon. Så får väl hoppas för hans skull att han får en ny hyresgäst. Världens mysigaste lägenhet så borde ju inte va så svårt.. Nästan så man börjar ångra sig;)

Idag hade jag ansvaret på jobbet. Tiden gick fort som vanligt=) Det är så det ska va när man jobbar. Man ska ha kul, för då försvinner tiden hur snabbt somhelst!!Jag gillar att ha ansvaret. Då känner man att man verkligen vill prestera till 110 % ! Klart man vill göra det annars oxå, men ännu viktigare när man står ansvarig för hur allt gått när dagen är slut..

Nu börjar julen närma sig;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0