God morgon!?

Idag e jag ledig. Ska fixa ett par grejer i övrigt ska jag bara va ledig och vila upp mig. Behöver denna ledigheten. Är helt slut på alla sätt och vis. Ibland känns det som man aldrig får lov att vara ledig och jag får så dåligt samvete när jag tackar nej till jobb. MEN jag vet att är jag inte ledig kommer jag bryta ihop. Jag kan inte alltid vara den som aldrig säger nej på bekostnad på min egen hälsa.. Men ändå ger det mig ångest att säga nej..
Jag tycker verkligen att det är skitkul att jobba, men nu det senaste har jag aldrig fått en dag ledig utan att telefonen ringt av att jag ska hoppa in extra. Och ibland måste man få vara ledig. Annars kommer jag bränna ut mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0