Ledig helg

Känns kanon. Idag har jag till och med sett snö. Dock låg den på en bil, som antagligen varit någon helt annanstans. Men det gav mig ändå möjligheten att göra en snöboll. Dock va jag snäll nog att inte kasta den på någon för det blev snarare en isboll av den.. Men mysigt va det iaf.. Gav mig vinterkänsla.

Har även hunnit med att dejta min lillebror en sväng. Mysigt att bara träffas vi ensamma en stund.

Va även med på en plåtning inför en flyers till gymmet idag. Riktigt kul och det blev riktigt bra.. Och NEJ jag va inte med på bilderna.. även om det fanns de som tyckte det borde varit en tjej... Men modellande är inte min grej.. Inte för att jag testat...men nej.. Slutresultatet blev iaf superbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0