Vilken kväll

Kvällen började hemma hos Bea och Rikard. Riktigt fin lägenhet de skaffat sig=) Så kul att festa ihop med min gamla Sandra o Bea igen. Och nu har jag provat guitar hero. Roligare än det ser ut! jag säger ju alltid man ska pröva saker innan man helt dömmer bort det. Jag hade ju mina fördomar mot det. Men det va något jag gärna gör igen. Singstar däremot är väl inget jag gillar precis..  Jag gillar att få bevisat för mig att jag har fel på saker jag tidigare trott.. styrketräningen är ju en annan sådan sak.. där har jag ju stannat kvar i fyra år nu så=)

Sedan gick vi iaf ut till TG, har inte varit där på jättelänge för jag va så trött på det stället för det brukar alltid va samma folk o skit..hehe.. men nu när man va där igen va det riktigt kul o träffa o tjöta med folk man inte sett under sin torra period=) men tiden gick så fort som det alltid gör och jag känner alltid efteråt att jag inte hunnit prata med alla jag vill och att vissa nog kan tycka jag sprungit iväg utan att prata riktigt med dem. Jag vet att det alltid blir så när jag druckit. jag känner mig otillräcklig.men det är i vilket fall aldrig menat som något ont gentemot någon. utan jag får bara så svårt att prioritera=)

 När vi gick hem så stog en bil på södergatan på högkant.. såg rätt roligt ut.. securitas o lite folk stog runt om..hm undra vem som lyckats med en sådan snygg parkering.. eller hade kanske hulken varit där och lyft¨på bilen o ställt den på sidan?=)

Underbar kväll som avslutades med MSN till sent på morgonen. tur jag sov så mycket igår natt annars hade jag varit död nu... Nä nu väntar Fia på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0