Snurrig

Kände mig snurrig halva dagen idag på jobbet. Men nu är mina tio timmar gjorda och jag skulle kunna däcka här och nu...Har verkligen inte varit i form det senaste.. kanske det är så att man behöver semester? såhär trött kan man ju inte gå och vara jämt i allafall.. underbart väder verkar det varit idag. Kul för alla som varit lediga och kul för grabbarna som är ute och leker med en skolklass i sämstad! haha ska bli riktigt kul och höra hur det gått.

Jag blir iaf supersugen på att bada när det är såhär varmt som det varit idag.

nä, orkar verkligen inte formulera mig..huvudet är tomt. så får skriva mer senare om jag vaknar till annars imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0