sååå trött.

jag va sugen på att träna, men jag insåg att min kropp strejkar idag. så får bli en vilodag.. kanske får bli en promenad eller nåt istället?  Nu har jag iaf jobbat klart för dagen.. Kände mig ofokuserad. Men det är nog för att jag e trött. Har ju blåst hela natten så har sovit dåligt. Kollade om det fanns någon ledig tvättid när jag kom hem, men det fanns det inte så jag får tvätta imorgon på min bokade tid istället. Hade varit gott att fått det gjort idag annars..

Jag stör mig på att människor inte alltid är vad de utger sig för att vara. Det är en annan sak att själv skapa sig en bild av någon, att JAG TROR  den är si eller så.. Men falsk marknadsföring är bara elakt.  Inte konstigt man har svårt att lita på folk och att endel anser jag har ett skal som är svårt att ta sig innanför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0