okontaktbar

haha vad konstigt det känns att inte ha mobilen. Samtidigt som det är skönt. Skönt att inte alltid kunna va kontaktbar. Men det är svårare när jag kommer på att jag behöver använda den..Just nu om ni vill nå mig är det MSN eller mail eller facebook som gäller tills jag ordnat ett nytt SIM-kort. Förhoppningsvis löser det sig så jag får samma nr, har ju haft detta sen jag va fjorton så skulle va konstigt att byta nu hehe..  hm, undra hur jag ska utnyttja denna tiden då jag är friiiiiiiiiiii  ?
läsa ännu fler bloggar kanske? jag har blivit bloggoholic tror jag..

Fortfarande irriterad över att jag inte lyckats få någon bild sådär uppe i hörnet som alla andra har.. det funkar inte när jag försöker lägga in det..

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

du får inte byta nummer!!!

2009-05-19 @ 17:05:53
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0