konstigt

ibland låter jag tillfällen rinna mig ur handen.. efteråt blir jag arg på mig själv och undrar varför jag gör så?.. over and over again..

men idag har jag iaf fikat med min söta lilla tv-Sandra;) nu får man gå med solbrillor hela tiden när man är med henne så hon inte får en hel hög med fans eller stalkers efter sig haha.. himla trevligt va det iaf. va år sen jag fika på Cult.

förut idag när jag va ute på stan höll jag först på att bli påkörd av en bil och sedan direkt efter fyra cyklar.. jag va nog i en annan värld kanske? =)


Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Haha! En aningens förvirrad kanske ;)

2009-05-05 @ 17:35:21
URL: http://www.metrobloggen.se/neerja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0