Elgiganten har dryg personal

Ja det är inte första gången man blir dåligt bemött hos den kedjan. Särskilt hjälpsamma är de inte, och otrevliga är dem.. Jag köpte min nya ipod hos dem idag. Så jag hoppas INNERLIGT att den inte kommer krångla. Är det likadant över hela landet eller är det bara i Trollhättan de är såhär? Alla jag pratat med säger ju att de aldrig är hjälpsamma och blir det problem med varan så är de inte alls särskilt tillmötesgående.. Hm? Ångrar redan att jag handlade där. Borde verkligen inte stödja den kedjan.. Men skulle det bli något problem i framtiden med den så ska de fanimej hjälpa mig. Tänker inte ge mig. Det är ju inte precis som man kastar varan i backen och sen kommer in och säger att den går sönder.. Normalt folk är ju rädda om sina saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0