Bowling igår och sovmorgon idag

Äntligen fick jag chansen att sova ut lite. Känner mig lite mer som människa idag. Skönt att bara kunna rå om mig själv idag och ta det lugnt. Det enda sega är tvätten som jag MÅSTE ta tag i idag.

Haha, bowlingen igår va något av det roligaste på länge. Fast jag trodde först det skulle sluta lika fort som vi börjat för.......      det första Tobbe gör när han ska kasta iväg sitt klot är att kasta det utanför banan och träffar en sådan där discobowling-kula som de har när det är discobowling.. haha, då tänkte jag GRATTIS  nu slänger väl han ut oss härifrån han som jobbade där.. men det gick bra o sen tog Tobbe det ganska lugnt när han spelade hehe.. Men sen vågade han spela lite mer. Och killarna va riktigt duktiga på att spela, fast de har ju hållt på att spela endel förr så det va ju inte så konstigt. Jag och Therese tog en egen bana, jag vann två serier o hon en. Killarna va rätt impade av en av mina serier fick 143 poäng på en serie. De sa att det va riktigt bra.? I vilket fall va det hur roligt somhelst!

Jag och Magnus hade förresten ett samtal igår på MSN och han beskrev mig så klockrent, det är ju precis sådan jag är..Han satte verkligen huvudet på spiken. Synd jag inte sparade det och kunde klippt in det och haft det som presentationsinfo =)

Nu är det väl dax att styra upp den här dagen. Livet är rätt bra ändå=)



Jaa du.. vad ska jag säga angående det där inlägget igår om att folk falskmarknadsför sig... tycker fortfarande det är ett underligt beteende och inget som imponerar på mig precis.. Va dig själv istället och hoppa över dåliga bortförklaringar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0