Träna och nu jobb


Ja jag vet det är lite konstigt att gå in på gymmet och svettas när det är varmt och fint väder ute. Men jag hade ändå inte gått ut och lagt mig o solat nu innan jobbet, hade inte haft ro till det när man vet man måste in sedan.. Sedan trivs jag ju bra på gymmet så. Vaknade imorse och kände mig inte alls tipp topp.. Riktigt down dag.. Ibland vill man bara inte vakna. Men nu när jag tränat känns allt bra mycket bättre iaf.  Även om jag haft bättre dagar.. Någon E-type blir det inte för mig idag iaf, jobbar ju som sagt. Men för er som är lediga tycker jag ni ska ta chansen och se honom när det ändå händer något i den här hålan! Han ska spela där nere vid seglarklubben. Är ju JSM i segling därnere.

Nä nu får jag plocka ihop mina grejer och pallra mig iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0